Du benytter en nettleser vi ikke støtter. Se informasjon om nettlesere

Om utbetaling frå Helfo til apotek og bandasjist

Etter at de har sendt inn refusjonskrav til Helfo og dette er utbetalt, vil de få eit utbetalingsvedtak.

Etter at de har sendt refusjonskravet til Helfo, blir det gjennomført automatisk kontroll av kravet. Det automatiske oppgjerssystemet stoppar mange feil, men ikkje alle. De har sjølv ansvar for at krava de sender er riktige.

Når kravet er ferdig kontrollert, vert godkjente rekningar sendt til utbetaling. Utbetalingsvedtaket blir sendt ut når pengane går inn på bankkonto.

Utbetalingsvedtak

Vedtaket gir opplysningar om kva de har fått utbetalt i refusjon frå Helfo, og kva konto pengane har gått inn på. 

De får informasjon i vedtaket om det er nokon av rekningane de har sendt til Helfo som er avvist eller avkorta på grunn av feil. 

Vedtaka gir også oversikt over enkelte godkjente rekningar som har merknadar.

Merknadane i utbetalingsvedtaka er meint som rettleiing til apoteket eller bandasjisten.

De kan lese om retting av feil i rekningar her.

Klage på utbetalingsvedtak 

De kan klage på vedtaket frå Helfo. Fristen for å klage på vedtak etter folketrygdlova er 6 veker frå de mottek vedtaket. 

Her finn de klageskjema og meir informasjon om klage på vedtak fra Helfo.

 

 

Først publisert: 29.03.2019 Sist fagleg oppdatert: 27.06.2024 Sjå tidlegare versjonar